دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1400 - 10:40
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی شایسته قهرمانی در لیگ واترپلو بود

اسکندریون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شایسته قهرمانی در لیگ واترپلو بود و حتی در روند مسابقه نیز شاهد برتری این تیم بودیم اما این خاصیت ورزش است که یک تیم برنده میدان باشد.
کد خبر : 642490
حمید اسکندریون



حمید اسکندریون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، با اشاره به سطح کمی و کیفی لیگ واترپلو کشور خاطرنشان کرد: سی‌ویکمین دوره مسابقات واترپلو کشور با حضور ۵ تیم برگزار شد. شاید از نظر کمی تیم‌های محدودی در مسابقات حضور داشتند اما سطح کیفی مسابقات بالا بود و رقابت نزدیک و تنگاتنگی میان ورزشکاران شکل گرفت.


وی بیان کرد: دیدار فینال این دوره از مسابقات با قضاوت داور صربستانی میان تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و شهیدنوفلاح برگزار شد. این داور صربستانی قضاوت مسابقات المپیک را در کارنامه خود دارد بنابراین مسابقات با کیفیت خوبی ارزیابی شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته قهرمان لیگ شد و در این رقابت‌ها نیز تیم بسیار خوبی را روانه مسابقات کرد. دانشگاه آزاد اسلامی شایسته قهرمانی بود و حتی در روند مسابقه نیز شاهد برتری این تیم بودیم اما این خاصیت ورزش است که یک تیم برنده میدان باشد.


دبیر فدراسیون شنا در رابطه با عملکرد تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های کشوری اظهار کرد: چندین سال مربی تیم شنای این دانشگاه بوده‌ام و یکی از با ارزش‌ترین اقداماتی که در این مرکز آموزشی صورت می‌گیرد این است که از تیم‌های پایه و رشته‌هایی که به اصطلاح پول‌ساز نیستند مثل شنا، ژیمیناستیک، دو و میدانی، تکواندو و غیره حمایت می‌کند که اقدامی بسیار ارزشمند است و در حال حاضر نیز شاهد این هستیم که توانسته با جوان‌گرایی تیم‌های مطرحی را در تمامی رشته‌ها به کشور معرفی و در این زمینه موفق عمل کند.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب